16.10.2009

Tunnustuksia

Sannalta ja Miltä sain tällaisen tunnustuksen,
kiitos teille siitä!
Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen
Kopioi kuva ja liitä blogiisi
Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
Anna tunnustus seitsemälle
Linkitä nämä blogissasi
Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta Seitsemän asiaa minusta....
Hmmm, tämä ei olekaan ihan helppo...
1.Olen ollut jo yli 11 vuotta kotiäitinä, välillä
olen käynyt tekemässä lyhyitä sijaisuuksia
keittiöillä tai siivoushommissa.
Kotiäitiyden vastapainoksi olen reilun vuoden ajan toiminut
Laukkufriikin edustajana.
2.Olen jo kauan askarrellut kortteja ja tehnyt kakkuja
omiin tarpeisiin mutta todenteolla innostuin niistä
ja blogaamisesta n. 1,5 vuotta sitten.
3. Minulla on lähes aina monta asiaa yhtä aikaa kesken.
Se ei todellakaan ole kovin järkevää, nimittäin
sen takia kotimme ei ole aina niin edustuskelpoinen ;)
4. Olen aina lukenut paljon. Valitettavasti se on
jäänyt viime vuosina vähemmälle, toisaalta
varmaan hyvä niin kun lukiessani en kuule enkä
näe mitä ympärilläni tapahtuu :D
5. Teen suurimman osan asioista huomenna...
6. Haaveilen aina vain vanhemmasta omakotitalosta
jossain rauhallisessa paikassa. Nykyinen talomme
on kaukana unelmastani ;)
7.Käsitöiden tekemisessä en ole koskaan loistanut,
mutta yksi asia minkä haluaisin oppia on tilkkutöiden tekeminen.
Ehkä joskus, viimeistään eläkkeellä ;)
Semmosta tällä kertaa...
Sirpalta ja Suvilta (salaiset blogit)
sain tällaisen tunnustuksen, kiitos myös teille!

En nyt laita näitä erityiseti kenellekään,
on niin paljon ihania blogeja joita seuraan
joten tulisi valinnan vaikeus ja suurimmassa
osassa blogeja nämä taitavatkin jo olla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa ♥