10.9.2010

Synttärikortti...

Esikoisen luokka juhlii tänään opettajansa synttäreitä
ja mulle annettiin hommaksi kortin teko.
3 kk sitten oon viimeksi askarrellut :O
Mutta jospa se askarteluinto tästä taas syttyis!
Yksi hääkortti pitäis tehä tänään...
Taustapaperiksi laitoin ruutupaperia Tiimarin
musta-valkoisesta lehtiöstä, just hyvä opettajalle ;)
Leimakuva sopii hyvin erittäin musikaaliselle sankarille.
Distress inkin Vintage photo-mustetta tuputtelin
reunoihin, yhteen kohtaan tuli liikaa joten
piti lisätä muuallekin enemmän kuin olin aikonut...
Iloista perjantaita toivottelee
~Hannele~

9 kommenttia:

  1. Onpas hauska kortti :)

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Kivan näköinen kortti.

    Kiva kun vierailit blogissani. Tuo 5 asiaa aamusta oli tooooosi hauska...katsotaan jos vaikka saisin sellaisen kans aikaiseksi...

    VastaaPoista
  3. Ompa sopiva kortti kyseiselle opettajalle! Taidokkaasti tehty, ei oo taito ruostunut kuukausien aikana. ;)

    VastaaPoista
  4. Ihanat värit tässä kortissa! Kyselit, kauanko aikaa menee kortiin, joo´o, joskus menee 1 tunti ehkä keskimäärin se tai 1.5 h, mutta tässä uusimmassa haastekortissa vierähti useita tunteja, joskus se vaan ottaa aikaa:)

    VastaaPoista
  5. Ihana kortti, olet taitava. Olit nopeana kerennyt vierailla blogissani ja kommentoidakin, minä onneton olin kerennyt julkaista päivityksen ennen kuin olin mitään edes kirjoittanut, pelkkiä kuvia siis, mutta ei kai se mitään. Kiitos kun kävit ja ihanaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  6. Ihana kortti! En ihmettele, että sut valittiin se tekemään! :)

    -Heini-

    VastaaPoista
  7. Täällä käväsin pikaisesti.... Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  8. Hienoja kortteja olet tehnyt! Itellä ei kyllä tuu enää askarreltua just ollenkaan, kun joulukortitkin saa niin näppärästi tietokoneella valokuvista tehtyä... ;D

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa ♥