10.4.2016

Sytykesipsit+video

Moni varmaan muistaa sytykesipsit, joista on ollut puhetta
muutaman kerran. Idea sytykesipseistä on alunperin
lähtöisin Jovelan Johannalta ja aika hauska sattuma, että itse 
olen postannut niistä ensimmäisen kerran päivälleen
3 vuotta sitten! Huomasin asian, kun etsin postausta äsken :D
Koska sytykesipsejä aika paljon blogista haetaan, päätin tehdä tämän
viikon videon niiden valmistuksesta. Video löytyy postauksen lopusta.
Itse leikkaan "sipseihin" nykyään loven, jotta sytyttäminen
helpottuu. Esimerkiksi saunan pesään laitan 2-3 sytykettä
kerrallaan ja hyvin toimivat! Näitä tekee nopeasti isojakin
määriä kerrallaan. Ja kiva viedä vaikka mökkituliaisiksi :)







Aurinkoista sunnuntaita!

~Hannele~

7 kommenttia:

  1. Kiitos paljon ohjeesta!! Minulle nämä ovat aivan uusi tuttavuus ja täytyykin ehdottomasti kokeilla näiden tekemistä! :)

    VastaaPoista
  2. Käteviä! Mulla odottaa läjä sytykeruusuja tekijäänsä.. Kun ei vaan saa aikaiseksi.. :)

    VastaaPoista
  3. Minäkin olen aiemmmin kokeillut vain sytykeruusukkeita, mutta nämähän ovat paljon nopeampia tehdä ja kätevät säilytyspurkkikin.

    VastaaPoista
  4. Mä en kans ollu koskaan edes kuullut näistä, sytykeruusuista vaan, mutta aina voi oppia uutta.
    Hyvää alkanutta viikkoa sulle!

    VastaaPoista
  5. Hienoja ideoita!! Piti oikeen bookmarkata tää postaus kun rupesi sormet syyhyymään .. :^)

    VastaaPoista
  6. Tämä on ihku idis, jonka tallennan jouluun. Tulee vanhoille sipsipurkeillekin uutta käyttöä ;)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa ♥