25.10.2017

Uudet kuulokkeet ja alekoodi


Yhteistyössä Sudio Sweden


Ollaan jo syysloman keskiviikossa, huh heijaa miten päivät juoksee!
Pienimmän hain illalla kotiin ja kahta vanhimmaista lukuunottamatta
kaikki lapset ovat taas kotona. Eiliseen verrattuna siis vähän erilainen päivä :)
Kirjoittaminen on minulle haastavaa erityisesti silloin, kun ympärillä on paljon
puhetta. Silloin tuntuu ettei millään pysy ajatus kasassa. Soitinmusiikki ei häiritse
minulla keskittymistä vaan mieluumminkin auttaa siihen. Niinpä tälläkin hetkellä soi
rauhoittava  musiikki ja samalla ympärillä olevat äänet vaimenevat riittävästi .

Minulla ei ole ollut omia kuulokkeita, vaan olen lapsilta niitä välillä lainaillut. 
Nyt sain kuitenkin ihan omat, kiitos siitä Sudio Swedenille  joka lähetti minulle
tyylikkäät valkoiset Regent-kuulokkeet ja niihin vaihdettavat marmorikuvioiset capsit.
Niin hyvän näköiset kuulokkeet, että taitavat eksyä isompien lastenkin käyttöön :D

Kuulokkeet toimivat bluetooth-yhteydellä. Sen olen todennut lasten käytössäkin
paremmaksi, on nimittäin eräistäkin nappikuulokkeista menneet johdot poikki.
Kun kantavuus on 10 metriä, voi liikkua aika vapaasti ilman että ääni katkeilee.
Eilen illalla siivoilin keittiötä ja kuuntelin podcasteja kuulokkeilla samalla.
Olen myös innostunut kuuntelemaan nyt syksyn aikana äänikirjoja.
Nuorena luin kirjoja nukkumaan mennessä, monesti niin että nukahdin
kirja kädessä. Se tapa jäi silloin yli 20 vuotta sitten kun en viitsinyt miestä häiritä
pitämällä valoja yömyöhään. Nyt äänikirjat kuulokkeilla auttaa siihen ongelmaan.
Toinen saa nukkua rauhassa ja itse kuunnella kirjaa niin pitkään kuin haluaa :)






Sudio Sweden haluaa tarjota blogini lukijoille alennuskoodin:
koodilla hannele15 saat 15% alennuksen koko valikoimasta!
Toimituskulut ovat aina ilmaiset :)

~Hannele~

2 kommenttia:

  1. Nuo on kyllä niin kauniit kuullokkeet. Olen niitä somessa ihastellut ja miettinyt pitäiskö hankkia, vielä on jäänyt listalle. :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa ♥